В умовах зростаючої конкуренції, важливо виділятися, для цього і потрібен особистий бренд. Від того, наскільки яскраво видно харизма і компетентність лікаря, вже зараз залежить дохід.
Звичка звертатися до фахівців за рекомендацією знайомих як і раніше сильна в нашій культурі. І, якщо в маленьких містах контакти лікарів передаються один одному друзями і колегами, то у великих, експерта простіше шукати за допомогою соціальних мереж. Так, в умовах сучасної реальності, лікар, який сформував особистий бренд отримує більше пацієнтів, а з ними і грошей.
Велика кількість пропозицій створює велику конкуренцію. І виграє той лікар, чиє ім’я першим прийде на розум потенційному пацієнтові. Тому важливо оточити його інформацією та своїми контактами. Встановити дружній контакт і заробити довіру ще до виникнення проблем зі здоров’ям.
Побудова особистого бренду лікаря веде до його впізнаваності і, як наслідок, до формування потоку пацієнтів, що йдуть «на ім’я».
Найпростіше робити це через соціальні мережі. Вони давно перестали бути місцем розваг і стали майданчиком, на якому продають і купують. Притому що просування в соцмережах обходиться набагато дешевше звичних видів реклами.
Особистий бренд лікаря будується на підставі декількох факторів:
- регалій, що підтверджують кваліфікацію: дипломи, сертифікати, публікації, виступи;
- широкого кругозору знань в різних сферах, побічно пов’язаних з основною діяльністю;
- на особистій харизмі, важливо подобається пацієнтам ще й своїми людськими якостями;
- відгуках і рекомендаціях пацієнтів, які пройшли лікування або отримали консультацію – це те саме “сарафанне радіо”;
- на основі тієї, корисної інформації, що допомагає самостійно вирішити дрібні проблеми, а також демонструє кваліфікацію фахівця на практиці.
Соціальні мережі дозволяють створити потрібний образ, створити дружню атмосферу спілкування. Налагодивши контакт з передплатниками, можна отримати не тільки лояльних клієнтів, але і рекомендації, які забезпечать нескінченний потік нових пацієнтів.
Не варто переживати, що це забере багато часу. Зовсім не обов’язково вести акаунти самостійно. Зараз легко знайти асистента, який за розумну плату буде вести аккаунт лікаря. Досить регулярно надавати матеріали, а помічник вже буде їх оформляти і спілкуватися з передплатниками. Ігнорувати соціальні мережі зараз означає Втратити користь у майбутньому. Тому як ті лікарі, яких не буде в Інтернеті, незабаром просто перестануть існувати для молодих клієнтів.
В умовах зростаючої конкуренції, важливо виділятися. Саме для того, щоб помітили саме вас і потрібен особистий бренд. Від того, наскільки яскраво видно харизма і компетентність лікаря, вже зараз залежить дохід.
Один з швидких способів збільшити кількість лояльних клієнтів-це отримати рекомендацію особи більш авторитетного в медіапросторі. Наприклад, Іришкіна Олега Євгеновича, знайомого багатьом з передачі “Контрольна закупівля”, що йде по Першому каналу.
Знаючи тенденції, Олег продовжує активно нарощувати аудиторію в соціальних мережах. Він регулярно демонструє своє професійне зростання і вибудовує дружні відносини з передплатниками. Так, через якийсь час, у передплатників складає відчуття близького знайомства, а значить і довіри. Заручившись підтримкою значущої для молоді людини, можна істотно прискорити процес формування власного особистого медіа-бренду.