Побудова особистого бренду фітнес-тренера веде до його впізнаваності і, як наслідок, до формування потоку учнів, що йдуть «на ім’я».

Особистий бренд фітнес-тренера

Звичка звертатися до експертів за рекомендацією знайомих все ще сильна в нашій культурі. І, якщо в маленьких містах контакти хороших тренерів передаються один одному по дружбі, то у великих, професіонала своєї справи надійніше шукати за допомогою соціальних мереж. Так, в умовах сучасної реальності, тренер, який сформував кращий особистий бренд отримує більше клієнтів, а з ними і грошей.

Велика кількість пропозицій створює велику конкуренцію. І виграє той, чиє ім’я першим прийде на розум потенційному клієнту. Отже, важливо оточити свого майбутнього учня інформацією, підтримкою і, головне, контактами. Встановити дружні відносини і заробити довіру необхідно ще на етапі бажання, задовго до виникнення безпосередньої потреби в індивідуальних тренуваннях. 

Побудова особистого бренду фітнес-тренера веде до його впізнаваності і, як наслідок, до формування потоку учнів, що йдуть «на ім’я».

А ім’я найпростіше створювати собі через соціальні мережі. Вони давно перестали бути місцем розваг і стали майданчиком, на якому активно продають і купують.  Притому що просування в соцмережах простіше, ефективніше і обходиться дешевше звичних видів реклами.

 Особистий бренд фітнес-тренера будується на підставі декількох факторів:

  • регалій, що підтверджують кваліфікацію: дипломи, сертифікати, нагороди, виступи;
  • знань в сферах, побічно пов’язаних з тренерською діяльністю, наприклад: Дієтологія, психологія, медицина, фізіотерапія, масаж, і т. п.;
  • на особистій харизмі, важливо подобається клієнтам ще й своїми людськими якостями, викликати повагу;
  • відгуках і рекомендаціях учнів, які пройшли курс тренувань і отримали бажані результати – це те саме “сарафанне радіо”;
  • на основі тієї, корисної інформації, що допомагає самостійно побудувати грамотну систему тренувань і харчування, а також демонструє кваліфікацію фахівця на практиці. 

Соціальні мережі дозволяють створити потрібний образ, створити дружню атмосферу спілкування. Налагодивши контакт з передплатниками, можна отримати не тільки лояльних клієнтів, але і рекомендації, які забезпечать нескінченний потік нових учнів.  

Не варто переживати, що це забере багато часу. Зовсім не обов’язково вести акаунти самостійно. Зараз легко знайти асистента, який за розумну плату буде вести аккаунт фітнес-тренера в будь-якій бажаній соцмережі. Досить буде регулярно надавати матеріали, а помічник вже займеться їх оформленням і спілкуванням з передплатниками. Ігнорувати соціальні мережі зараз означає Втратити користь у майбутньому. Тому як ті тренера, яких не буде в Інтернеті, незабаром залишаться лише в рамках спортзалів.

В умовах зростаючої конкуренції, важливо виділятися. Саме для цього і потрібен особистий бренд. Від того, наскільки яскраво видно харизма і компетентність тренера, особисті досягнення – в результаті буде залежати дохід. 

Один із способів швидко збільшити кількість лояльних передплатників-це отримати рекомендацію особи більш авторитетного в медіапросторі. Наприклад, лікаря спортивної медицини Іришкіна Олега Євгеновича, знайомого багатьом також з передачі “Контрольна закупівля”, що йде по Першому каналу. 

Знаючи сучасні тенденції, Олег вже зараз успішно нарощує аудиторію в соціальних мережах. Він регулярно демонструє своє професійне зростання і вибудовує дружні відносини з передплатниками. Завдяки чому, через деякий час, у передплатників складає відчуття близького знайомства, а значить і довіри. Заручившись підтримкою значущого для загальної аудиторії людини, можна істотно прискорити процес формування власного медіа-бренду.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Previous post Здоров’я і задоволення для дорослих: як інтимні іграшки покращують сексуальне життя сімейних пар та сприяють жіночому здоров’ю
Next post Ступеня ожиріння за індексом